Woła mnie ciemność - Agata Suchocka

"Woła mnie ciemność" to debiut autorski Agaty Suchockiej. Byłam bardzo zadowolona z możliwości zrecenzowania tejże powieści gdyż fantastyka, to jeden z moich ulubionych gatunków literackich, a blurb naprawdę zachęca do zapoznania się z treścią. A jaka jest treść? Przejdę od razu do rzeczy. 

Anglia, XIX wiek. Młody Armagnac Jardineux przybywa do Londynu z amerykańskiego Południa bez pieniędzy oraz żadnych perspektyw na lepsze życie. Zatrzymuję się u swojej jedynej żyjącej krewnej. Wszystko co ma, to talent do gry na fortepianie. I właśnie dzięki temu na jego drodze staje młody przystojny skrzypek - Lothar, który przedstawia go tajemniczemu lordowi Huntingtonowi. Huntington bierze pod skrzydła młodego pianistę, który wraz z Lotharem tworzą idealny duet muzyczny. Pod okiem mecenasa Huntingtona,  Armagnac wchodzi do świata elity, czyli świata bogactwa i przepychu. Występy obu młodzieńców robią wielką furorę, a oni zyskują ogromny szacunek i poważanie. Młodzi chłopcy zaprzyjaźniają się ze sobą, a ich relacje przechodzą w pewnym momencie na bardzo intymny etap, stają się bowiem kochankami. Uprawiają seks nie tylko z sobą ale z wieloma pannami oraz paniczami, którzy przychodzą do nich na lekcje muzyki. Można by rzec… życie jak z bajki  ;) 

Armagnac szybko się jednak przekonuje, że cena za to wszystko będzie wysoka.  Zaintrygowany pewną rozmową z Lotharem, młodzieniec zaczyna czytać pamiętnik swojej babki, przez co odkrywa wiele tajemnic  i nic nie wygląda już tak idealnie. Bo czy osoba znająca jego babkę może być dalej młoda? Czy lord Huntington robi to wszystko bezinteresownie, czy ma jakiś ukryty plan? Czy jest  tym za kogo się podaje? Pytań wiele ale ja nie zdradzę wam na nie odpowiedzi, bo nie chcę psuć Wam radości z tej wspaniałej lektury. 

"Woła mnie ciemność" to fantastyka ale w wydaniu HOT. Mamy tu liczne sceny seksu w różnych wydaniach, miłość, pożądanie dwóch mężczyzn do siebie. To odważny krok ze strony autorki, że nie bała się pisać tak kontrowersyjnych scen seksu, ale za to ja mogę jej tylko pogratulować. I choć książka kipi pożądaniem to jednak nie to sednem tej opowieści. Poznajemy mroczny  świat. Kogo? Tego nawet sama autorka nam nie zdradza bo ani razu nie pada nazwa istot, które są bohaterami tej książki, więc my możemy się tylko domyślać o kogo chodzi - myślę, że jest to celowy zabieg Pani Agaty i naprawdę udany. Kontrola umysłu, poddanie, uległość, tak działają te istoty, które wyglądają jak my ludzie a jednak nie są nami. Zaskakujące zaskoczenie tej powieści nie daje mi spokoju i niecierpliwie czekam na kolejną część.

Ja osobiście jestem fanem takiej literatury, więc czytanie tej książki to była dla mnie istna przyjemność. Tajemniczy świat, bogactwa oraz nietuzinkowe sceny seksu porwały mnie do krainy tej fantastycznej powieści. Tajemniczości całej historii dodaje fakt że została ona osadzona w czasach zamierzchłych (XIX wiek), za to ogromny plus do autorki. Na pewno nie jest to książka dla każdego, czytając ją trzeba być otwartym na różne przeżycia oraz doświadczenia. Ja pochłonięta lekturą, niektóre sceny seksu czytałam z otwartą buzią, a uwierzcie mi na słowo, że ciężko mnie zaskoczyć. Więc, jeżeli nie boicie się czytać o krwi, morderstwach a tym bardziej scen opisujących seks między dwom mężczyznami, a może nawet i trzema, to ta książka na wiele godzin oderwie was od szarej rzeczywistości. Przeze mnie książka ta została pochłonięta w jeden dzień i nie żałuję żadnej minuty, którą spędziłam w mrocznym i intrygującym świecie lorda Huntingtona. POLECAM!!!!!

Za możliwość przeczytania książki dziękują Autorce.

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 16.04.2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger