"Światło we mgle" - Kasia Gašparik

  Dzisiaj chcę Wam przedstawić książkę Kasi Gašparik "Światło we mgle". 
Opis książki bardzo mnie zaciekawił i dlatego właśnie ta książka jest pierwszą, po którą sięgnęłam w tym miesiącu.
  Jesteście ciekawi moich odczuć? Zapraszam na recenzję.
 

   "Julka i Ewka mają ze sobą wiele wspólnego. Od dzieciństwa są przyjaciółkami, chodzą razem do ogólniaka, spędzają razem każdą wolną chwilę. Łączy je również miłość – nie tylko do rocka, ale i do dwóch braci, Michała i Artura. Obie nastolatki mają też podobny problem – domowe piekło spowodowane alkoholizmem rodziców."




  Powieść ta jest niezwykle barwna, niesamowicie pozytywna i przepełniona młodzieńczym optymizmem, który udziela się już od pierwszych stron. Wartka akcja, przepełniona humorem, która spowodowała, że przysłowiowy "banan" nie schodził z mojej twarzy :)

Mimo tego, że w książce przeplata się dość trudny temat alkoholizmu, który dotyczy często naszego społeczeństwa, jest ona nadal pełna humoru, a sam problem jest tylko pokrótce opisany. Dzięki temu koncentrujemy się na bardziej przyjemnych aspektach życia bohaterów.

   Styl autorki jest niesamowicie lekki i bardzo przyjemny, dzięki czemu książkę tę czyta się bardzo szybko.

 "...- Ale ja nie chrapię, ja ci... śpiewam.
- Śpiewa to mi Michał, jak z nim śpię, to mi wystarczy. To znaczy jak U NIEGO śpię, nie Z NIM śpię, przecież ja z nim nie śpię!
- Oj, Julka, ty jarasz buraka. No, jakie to masz myśli kosmate w głowie? Gadaj, ale już! Nigdy się tak dotąd nie tłumaczyłaś ze spania z Michałem!
- U Michała!!!
- Ale byś chciała z NIM! Nieprawdaż?"
 

   Bohaterowie świetnie opisani, podbili moje serce swoimi tekstami i zachowaniem. Ich historie sprawią, że z oczu pociekną Wam łzy, a brzuchy rozbolą Was od niekontrolowanego śmiechu. Julka i Ewka pokazują nam, że mimo wielu problemów z jakimi się borykamy, zawsze trzeba znaleźć coś pozytywnego w życiu oraz pasję, która będzie rozpalać nasze serca.

   "Światło we mgle" to idealna książka do czytania wszędzie. Pozytywność, aż bije od pierwszych stron książki i na pewno nie będziecie zawiedzeni czytając tę historię.


   Polecam bardzo, bardzo, bardzo mocno! Lektura obowiązkowa dla fanów książek młodzieżowych! :)


Dziękuję za przeczytanie autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger