Misja Wywiad z K.N. Haner

Kochani, zapraszamy do lektury Misji Wywiad z K.N. Haner. Kasia wybrała także osobę, do której powędruje egzemplarz "Na szczycie. Gra o miłość". Tą osobą jest...
Zuzanna Jeziorska. Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt na naszym fp, w ciągu trzech dni.




Małgorzata Wójcik

1. Czy Pani partner czytał powieści Pani autorstwa? Co sądzi o scenach pełnych namiętności i pożądania?

Mój M. czasami zerknie we fragmenty, ale całości nigdy nie czytał. To po prostu nie jego tematyka. On woli Wiedźmina czy jakiś dobry horror, a nie dramatyczne i ckliwe romanse przeplatane scenami erotycznymi  Czasami czyta mi na głos moje własne fragmenty, ale zawsze kończy się to kupą śmiechu.

2. W jakim wieku pozwoli Pani przeczytać swoje powieści własnym dzieciom? Dopiero gdy będą pełnoletnie?

Nie mam dzieci, ale może kiedyś będę je miała, to wtedy raczej zasugeruję im, by wstrzymały się z lekturą moich powieści do czasu, aż będą dorosłe. Oczywiście nie wszystkich, bo w planach mam nie tylko romanse erotyczne 


Iza Wyszomirska

1. Nie da się nie zauważyć, że Pani książki są bardzo emocjonujące. A czy w życiu, czy może jednak w książkach woli Pani przeżywać ten emocjonalny rollercoaster? Gdzie jest go więcej?

W życiu raczej nie przepadam za emocjonalnym rollercoasterem, bo ważna jest dla mnie stabilizacja. Może dlatego tak wiele jest tego w moich książkach?  Funduję moim bohaterom takie przeżycia, by czytelnik się nie nudził. Dramatyczne wydarzenia przeplatane erotycznymi uniesieniami. Moje czytelniczki już się do tego powoli przyzwyczajają 

2. Była Pani na tegorocznych Targach Książki w Krakowie. To tak na gorąco jeszcze spytam czym one dla Pani są, co dają, jak je Pani wspomina?

Targi to dla mnie ogromne przeżycie. W tym roku byłam na nich jako autor dwóch Wydawnictw i czułam się naprawdę wyjątkowo. To wiele dla mnie znaczy, że mogę uczestniczyć w tak ciekawym wydarzeniu i spotkać się bezpośrednio ze swoimi czytelnikami. Oprócz tego jestem książkoholikiem, a zobaczyć tyle książek w jednym miejscu, to jest naprawdę coś 


Jagoda Gindera

1. Czy pisarze mają jakieś przesądy? Czy Pani również jest przesądna i np. nie kończy pisania książki na stronie 13? Czy raczej nie wierzy Pani w takie rzeczy? :)

Nie, takie przesądy raczej mnie nie dotyczą. A na pewno nie w tej „pisarskiej” sferze 

2. Jakie książki Pani najchętniej czyta? Czy ma Pani swoich ulubionych autorów? :)

Od długiego czasu najchętniej sięgam właśnie po romanse różnego rodzaju. Lubię twórczość Colleen Hoover, Mii Sheridan czy Tillie Cole – ta ostatnia skradła mi serce swoją powieścią pt. Raze. Zdarza mi się też sięgnąć po kryminał, lub obyczajówkę, ale to naprawdę rzadko w ostatnim czasie. Nie pogardę też dobrym horrorem, ale na to muszę mieć odpowiedni nastrój.


Ania Lebioda

1. Banalne może pytanie, czy trudno jest pani pisać tak gorące sceny, się zabiera pani do ich pisania ?:))

Akurat taki ze mnie przypadek, że pisanie takich scen przychodzi mi z łatwością. Nigdy nie miałam z tym problemu, a pisanie scen miłosnych, to jeden z moich ulubionych momentów podczas pisania danej powieści.

2. Czy czerpie pani inspiracje z innych książek z erotycznym pieprzem, z teledysków, prasy? Czy to pan wyobraźnia tylko i wyłącznie ?

Moja wena to połączenie inspiracji i tego co siedzi mi w głowie. To taka mieszanka wybuchowa – naprawdę!  Tego jest tak dużo, że chwilami trudno wszystko ogarnąć, ale ciszy mnie to, gdyż mam pomysły na kolejne powieści w których raczej nie wieje nudą.


Aleksandra Południkiewicz

1. Czy Pani rodzina popiera tematykę Pani książek?

Szczerze, to nie wiem czy popiera, ale na pewno nie neguje. Wszyscy mnie wspierają, kibicują i cieszą się, że się rozwijam. To dla mnie ogromnie ważne, by w tych najbliższych mieć takie ogromne wsparcie.

2. Kto jest Pani mentorem jeśli chodzi o tematykę oraz sposób pisania?

Nie mam mentora. Nie mam guru czy idola. Staram się pisać po swojemu. Chcę wyrobić styl K.N.Haner, a nie wzorować się na kimś innym. Na tym mi zależy, bo po co mam kogoś kopiować? Już tyle nasłuchałam się oskarżeń o plagiat Sinnersów, że nie mam już ochoty na wdawanie się w takie dyskusje. Piszę jako JA i tak już zostanie 


Zosia Szczerbińska

1. Jaka jest Pani ulubioną książką? A może seria książek?

Mam sentyment do całej serii Harrego Pottera i chyba to jest dla mnie takie ON THE TOP. Oprócz tego uwielbiam Greya, bo to też mój sentyment 

2. Zdecydowała się Pani na zostanie pisarką po przeczytaniu jakiejś konkretnej powieści? Czy przeczytane książki nie miały z tym nic wspólnego?

Wspomniany wyżej Grey był dla mnie impulsem do tego, by zacząć pisać, więc książki miały zdecydowanie wiele wspólnego z tym, że zaczęłam to robić. Gdyby nie to, że pewnego dnia koleżanka z pracy namówiła mnie do przeczytania 50 Twarzy Greya, to zapewne nigdy nie zaczęłabym pisać 


Kamila Wysocka

1. Skąd czerpie Pani inspiracje do tworzenia tak cudownych książek ?

Dziękuję! Cieszę się, że uważasz, że moje książki są cudowne. Wszystko jest dla mnie inspiracją. Muzyka, film, inne książki, ludzie, wydarzenia ze świata. To jest świetne, bo ziemia cały czas się kręci, a to oznacza, że inspiracji na dłuuugo mi nie zabraknie 

2. Jakie to uczucie kiedy dowiaduje się Pani, że napisana przez Panią książka jest cudownie przyjęta przez czytelników i dzięki niej zdobyła Pani jeszcze nowych czytelników ?

To najlepsze z możliwych uczuć dla autora. Wiadomo, że przed wydaniem każdy ma obawy, jak czytelnicy odbiorą daną powieść, ale gdy dostajesz wiadomość za wiadomością i są w nich prawie same superlatywy, to po prostu serce rośnie, dusza się raduje, a wena podpowiada „A nie mówiłam?” 

Justyna Ernest

1. W jednym z odcinków serialu "Sex w wielkim mieście pisarka Carrie Bradshaw podczas zakupów ze swoją przyjaciółką przekłada książki na wystawie aby to właśnie jej powieść bardziej rzucała się w oczy klientom księgarni. Czy Pani również zdarza się tu przestawić , tam wysunąć aby to właśnie Pani książki były w "centrum" ?

Cholera, aż wstyd się przyznać, ale ja również tak robię. Oczywiście jeśli książka stoi w mało widocznym miejscu! 

2. Czy był jakiś nauczyciel w szkołach do których Pani uczęszczała na zajęcia który poznał się na Pani talencie i wspierał Panią w rozwijaniu go?

Niestety nie, ale w liceum miałam taką nauczycielkę od języka polskiego, która totalnie zniechęciła mnie do nauki, lektur i pisania wypracowań. Ot, taki tam koszmar z dzieciństwa 


Zuzanna Jeziorska

1. Pani książki są bardzo odważne. Czy spotkała się Pani z krytyką z tego powodu?

Moje książki ciągle ktoś krytykuje, ale do tego już się przyzwyczaiłam. Tak jak mówisz, są odważne i to także jest powód, że nie podobają się one każdemu. Taką tematykę trzeba lubić, czuć, ale ja nie zmuszam nikogo do czytania moich powieści.

2. Nasz naród jest nadal ograniczany tematami tabu. Czy nie bała się Pani, że taka książka wydana właśnie w Polsce nie osiągnie dużego sukcesu?

Nie nastawiałam się na sukces, więc nie obawiałam się, że tematyka może być przeszkodą w jego osiągnięciu. Na fali popularności romansów, które w ostatnich latach okupują listy bestsellerów, nie trudno było mi zdecydować się na taką tematykę, bo jest ona teraz niezwykle popularna. Wydaje mi, że paradoksalnie, to właśnie te tematy tabu i kontrowersja przyczyniły się do mojego sukcesu. Bądź co bądź, nie było u nas w kraju autorki, która pisałaby o sprawach seksu i intymności w tak otwarty sposób, jak ja.


Barbara Pawlik

1. Co największą radość sprawia pani czy fani czy sprzedane książki czy coś innego ?

Na radość składa się kilka czynników. Najpierw muszę napisać książkę, by się ona sprzedała, a wtedy zyskam fanów  To takie błędne koło, ale tak, to sprawia mi wielką radochę. Pisanie.

2. Jak długo pisała pani ostatnia książkę i czy ma pani pomysł na następna ? Pozdrawiam

Na szczycie. Grę o miłość pisała pewnie około kilku miesięcy. Nie pamiętam konkretnie, bo było to ponad dwa lata temu, a tekst całości i tak podzieliłam. A co do pomysłów na kolejne powieści, to mam ich mnóstwo, więc bez obaw, będziecie miały co czytać. 

3 komentarze:

  1. Wiedziałam że wygra to pytanie...hehehe Mnie też ono ciekawiło :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny interesujący wywiad, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pytania zawsze ciekawiło mnie, co mówią mężowie na to, że żona pisze "takie rzeczy" :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger