Joanna Szarzańska - Kocha, lubi, szpieguje

Kryminały stały się już stałym elementem mojego czytelnictwa i cieszę się, że tak dużo ich wychodzi, a ja mogę rozwiązywać wraz z bohaterami często zawiłe zagadki kryminalne.

Z taką myślą właśnie rozpoczęłam czytanie drugiej część cyklu "Kalina w Malinach". O tym, że to druga część, dowiedziałam się dopiero teraz pisząc recenzję, ale cały czas coś mi nie pasowało podczas czytania :)  Zapraszam Was na recenzję książki Joanny Szarańskiej - Kocha, lubi, szpieguje!


 Opis:
 Rewelacyjna komedia kryminalna, od której nie można się oderwać. Będziecie płakać… ze śmiechu!
To miał być kolejny spokojny weekend w życiu Kaliny. Podrzucone na progu dziecko uruchamia lawinę zdarzeń, które wiodą wprost do dworku w Kamionkach. Kiedy na miejscu dochodzi do tajemniczego morderstwa, Kalina staje się jedną z głównych podejrzanych. Dziewczyna nie zamierza pozostawić śledztwa w rękach policji, wszak chodzi o jej dobre imię! Na miejscu zjawia się również niezawodny Marek, ale splot okoliczności sprawia, że on i Kalina stają po różnych stronach. A do tego pod nogami ciągle kręci się pewien mocno ubłocony osobnik na czterech łapach.

Tylko Kalina w jeden weekend może zostać posiadaczką dziecka, psa i być… oskarżona o morderstwo! 


Joanna Szarańska  ma bardzo zabawny wręcz komediowy styl. Powieść czyta się lekko i szybko, mimo, że temat książki jest dosyć oklepany. Bo ile razy można czytać o morderstwach w dworkach, do tego o takich morderstwach, których zagadkę możemy rozwiązać bardzo szybko. Pomimo to, to bardzo optymistyczna historia, która idealnie rozweselała moje wieczory.

Tak jak powiedziałam, temat oklepany, jednak historia nieprzekombinowana. Bohaterka to chodząca "sierotka", która była istnym magnesem na kłopoty, czasem zachowywała się jak dziecko, ale łatwo można było jej to przebaczyć, bo dzięki temu było o wiele więcej "zabawy".



Bardzo podobało mi się to, że książka wspiera fundację, pomagającą zwierzętom i część jej ceny przeznaczona była właśnie na ten cel. To naprawdę piękny gest, szczególnie, że książka sama poruszała temat porzucania zwierząt. Jeśli chcecie zrobić komuś prezent, to książka ta będzie na pewno dobrym wyborem, a jednocześnie pomożecie zwierzakom :) 

Polecam Wam "Kocha, lubi, szpieguje", to idealna historia, przy której będziecie się dobrze bawić :)


Dziękuję za przeczytanie, Wydawnictwu Czwarta Strona.

1 komentarz:

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger