CZAROMAROWNIK - MAGICZNY KALENDARZ NA ROK 2018



Nigdy jeszcze nie pisałam recenzji kalendarza, ale jak to mówią... zawsze musi być ten pierwszy raz, więc dziś zapraszam Was na moją opinię o wyjątkowym kalendarzu, który już 13 września ma swoją premierę.

„Pełen pozytywnych myśli na każdy dzień - CzaroMarownik 2018 – magiczny kalendarz.
Jeśli szukasz niepowtarzalnego kalendarza, który każdego dnia doda odrobinę magii do twojego życia, to najlepszym wyborem będzie CzaroMarownik. Ten wyjątkowy kalendarz stworzono dla kobiet takich jak Ty, które chcą czegoś więcej niż zwykłego kalendarium.
Dzięki niemu każdy dzień możesz zacząć magicznie i pozytywnie, bo poza dawką magicznych inspiracji CzaroMarownik oferuje również porcję pozytywnej energii. Każda strona kalendarza zawiera podstawowe informacje astrologiczne oraz kieruje do czytelnika pozytywne przesłanie.
CzaroMarownik to również świetny poradnik, w którym znajdziesz mnóstwo artykułów, praktycznych porad i przepisów w dziedzinie urody, zdrowia i mody.
Pełen pozytywnych myśli na każdy dzień CzaroMarownik 2018 sprawi, że:
poznasz szczegółowy horoskop dla swojego znaku zodiaku na 2018 rok i sprawdzisz, co przyniesie los w sprawach miłości, kariery i zdrowia,
wypróbujesz przepisy na zdrowe dania i receptury na naturalne kosmetyki,
odkryjesz magiczne ciekawostki oraz porady, jak zadbać o ciało, urodę i duszę,
znajdziesz idealny organizer w eleganckiej formie dopasowany do twojej torebki.
Z CzaroMarownikiem 2018 czeka cię wspaniały rok. Daj się zaczarować!”

Muszę Wam się przyznać do tego, że jestem osobą mało zorganizowaną, która zapomina o wielu sprawach. Często notuję sobie ważne informacje na karteczkach, które niestety w dziwny sposób ciągle mi znikają, zawsze wtedy obrywa się któremuś z domowników, bo jestem święcie przekonana, że to za ich sprawą moje skrawki papieru wyparowują. Teraz już z tym koniec, gdyż Wydawnictwo Kobiece przyszło mi z pomocą i już 13 września swą premierę ma „Czaromarownik”, czyli niezwykle magiczny kalendarz na rok 2018, który jest spełnieniem marzeń każdej kobiety. Miałam możliwość zapoznać się z jego treścią już teraz i powiem Wam, że jest on naprawdę wyjątkowy, a przede wszystkich pięknie i estetycznie wydany, przypomina nawet tajemną czarodziejską księgę, a przecież my kobiety lubimy rzeczy ładne, które cieszą oko. Prócz pięknego wierzchu jest i świetny środek i naprawdę przeglądałam ten kalendarz z niemałym zachwytem. Już pierwsza strona mnie urzekła. Może na niej wpisać swoje dane, ale nie tylko, bo możemy tam także zmieścić informacje o kamieniu mocy, planecie, żywiole i możemy wpisać swoje magiczne motto. Kalendarz ma naprawdę wiele miejsca na nasze codzienne zapiski i ważniejsze wydarzenia (więc dla mnie idealnie), prócz tego każdy dzień możemy zaczynać mottem, które pozytywnie zastawi nas na resztę dnia.

„Przychodzimy na świat tylko z jednym obowiązkiem - mamy być sobą”

„Szczęście bierze się z nas i tylko tam możemy je znaleźć”

„Kochając samych siebie, kochamy świat”

Czyż nie nastawiają optymistycznie? Na pewno każdego dnia będę je czytać, by nastawić się pozytywnie i z uśmiechem na ustach przejść przez kolejny dzień.


Jako że jest to kalendarz magiczny, to znajdziemy w nim także horoskopy, zostaną przed nami odkryte afrodyzjaki, które każda z nas ma w swojej kuchni, a także poznamy tajniki Feng Shui. Poznamy wiele praktycznych porad dotyczących organizowania dnia oraz domowych porządków i dowiemy się, co każda kobieta powinna mieć w szafie. Tego wszystkiego jest o wiele więcej, ale nie mam zamiaru tutaj wszystkiego opisywać, bo mogłabym na to stracić pół dnia. Pewne jest to, że taki kalendarz przyda się naprawdę kobiecie i co najważniejsze zmieści się do torebki. Także drogie panie, jest to idealna rzecz, która przyda się każdej z Was, a i będzie idealnym prezentem, dla mamy,  siostry, czy też przyjaciółki. 

Za możliwość zapoznania się z tym wyjątkowym kalendarzem dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.








5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że pierwszy raz czytam recenzję kalendarza, aż żałuję, że niedawno kupiłam jeden na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha recenzja kalendarza :D
    Tego jeszcze świat nie widział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego jeszcze nie widziałam. Recenzja kalendarza. Dzieki tej recenzji mam doskonaly prezent dla koleżanki

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger