Gra miłości - Huntley Fitzpatrick

„Magnetyczna opowieść o dwojgu pogubionych nastolatkach, których połączy niełatwa miłość”

Od czasu, gdy tata Alice Garrett miał wypadek i wylądował w szpitalu, dziewczyna ma cały dom na swojej głowie, musi także opiekować się młodszym rodzeństwem, które na pewno do aniołów się nie zalicza. Alice jest dziewczyną, która „na pewno” nie umówi się z przyjacielem swojego brata, który wlecze za sobą spory ciężar przeszłości. Tim Mason zdecydowanie nie jest materiałem na chłopaka. Pije, pali, ćpa, a przygodny seks jest dla niego normalnością. Cały czas także pakuje się w kłopoty i gdy kolejny raz zostaje wyrzucony ze szkoły i traci pracę, ojciec stawia mu ultimatum. Chłopak postanawia wyprowadzić się z domu i zatrzymuje się u Jase'a, brata Alice. Oboje znają się już od dawna, jednak dopiero teraz zaczyna się między nimi coś dziać. Wiedzą, że zakochanie się w sobie, nie jest najmądrzejsze, ale czy nie warto czasami pójść za głosem serca? Przekonajcie się sami.

Jestem pod dużym wrażeniem tej powieści, gdy zaczynałam ją czytać, byłam przekonana, że dostanę coś, czego pełno jest na księgarnianych półkach. Jednakże pomyliłam się i to bardzo, bo historia Alice i Tima nie jest cukierkową i przekoloryzowaną opowieścią o miłości, jakich wiele. Autorka naprawdę zaskoczyła mnie na ogromny plus, bo wiemy, że tak naprawdę życie nie jest usłane różami i czasami ma słodko - gorzki smak. Ta historia jest bardzo prawdziwa i mówi o problemach, które dotykają wielu z nas. Autorka uświadamia czytelnikowi, że każdy ma szansę na miłość, na spotkanie swojej drugiej połówki, nawet osoby, takie jak Tim, który boryka się z wieloma nałogami i ma ogromny bagaż z przeszłości. Czytając, niejednokrotnie w moich oczach pojawiały się łzy wzruszenia, ale także wiele razy uśmiech gościł na mojej twarzy. To naprawdę piękna opowieść pokazująca, że droga do prawdziwego uczucia nie zawsze jest łatwa, często okazuje się, że trzeba przebyć wyboisty szlak pełen rozczarowań i błędów, by odnaleźć miłość.

Bardzo spodobał mi się fakt, że autorka nie skupiła się tylko na relacji między bohaterami, więc jest uczucie, jest miłość, ale dużą uwagę poświęcono także rodzinie i więzom, które ją łączą oraz problemom, z którymi zmaga się Tim. Alice i Tim nie mają łatwego życia, a na ich barkach leży wiele obowiązków, zmagają się także z własnymi problemami. W ogóle bardzo polubiłam tę dwójkę bohaterów. Alice to odpowiedzialna, cierpliwa i pewna siebie dziewiętnastolatka, która musi otoczyć opieką swoje rodzeństwo. Tim ma siedemnaście lat, ogromne poczucie humoru i problemy, z którymi nie powinien borykać się nastolatek. Na domiar tego wszystkiego w jego życiu pojawią się kolejne zawirowania i chłopak będzie musiał zmierzyć się z zupełnie dla niego nową sytuacją. Muszę wspomnieć także o dzieciakach Garrettów, bo są oni po prostu niesamowici i dzięki nim czasami wybuchałam śmiechem. Musicie poznać ich koniecznie.

„Gra miłości” to naprawdę piękna historia pełna uczuć, rozczarowań, ale także nadziei. To powieść mówiąca o tym, że nikt nigdy nie powinien być sam, że we dwójkę wszystko staje się łatwiejsze, a przede wszystkim o tym, że razem jest się silniejszym i łatwiej uporać się z przeszłością i ruszyć dalej.

Polecam!


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zysk i Ska.  

9 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawi ta książka! Jest już od jakiegoś czasu na mojej liście do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki o miłości i nastolatkach bo jeszcze przed chwilą sama nią byłam ;) książka zapowiada się ciekawie z wielką chęcią po nią siegne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze a niedawno zamawialam książki z tego wydawnictwa ze zniżką...
    No nic wygrzebie sie z nowości to i tą zamówie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie zamów jeszcze pierwszą część, Moje życie obok. To o jej bracie :)

      Usuń
  4. Wydaje sie ciekawa. Zawsze siegajac po takie książki obawiam sie historia niczym nie będzie sie wyróżniać od pozostałych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta powieść jest inna niż większość książek o tej tematyce :)

      Usuń
    2. No to super. Zapisze ja na liscie do przeczytania! Dzieki 😉

      Usuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger