Begin Again - Mona Kasten (RECENZJA PRZEDPREMIEROWA)

„On ustanawia zasady – a ona  łamie każdą po kolei.”

Allie Harper ucieka przed przeszłością i  zaczyna wszystko od nowa. Opuszcza Denver i przenosi się do małego miasteczka Woodshill. Zaczyna studia i poszukuje pokoju do wynajęcia. Na swoje nieszczęście albo i szczęście trafia do mieszkania Kadena White'a. Kaden nie jest zachwycony, że Allie to dziewczyna, ale postanawia wynająć jej pokój. Od razu także informuje dziewczynę, o kilku zasadach, które mają między nimi obowiązywać:

- po pierwsze: nie zwracasz mi głowy swoimi sprawami. 

- po drugie: trzymasz buzię na kłódkę. 

- Po trzecie: między nami nigdy do niczego nie dojdzie.  

Czy uda się utrzymać dystans? Zapewniam Was, że nie, bo już pierwszej nocy Alli zaprzyjaźni się z przyjaciółkią Kandena. Oczywiście tego, co będzie dalej, już Wam nie zdradzę.

Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię książki dla młodzieży i o młodzieży. Uwielbiam czytać o pierwszych prawdziwych miłościach, nastoletnich problemach, które czasami przytłoczyłyby niejednego dorosłego oraz o ich wzlotach, oraz upadkach. To wszystko dostałam od Mony Kasten, która napisała piękną historię o miłości, o walce z przeszłością i potrzebie wolności. Zakochałam się w tej książce i w jej bohaterach, bo Kaden i Allie to takie postacie, których nie sposób nie polubić. Cały czas kibicowałam im, by odnaleźli drogę do swoich serc i by zrozumieli, co jest najważniejsze w życiu, bo przecież serca nie obowiązują żadne reguły.

Dużym plusem tej historii są bohaterowie, autorka naprawdę przyłożyła się do ich kreacji. Kaden i Allie na pierwszy rzut oka różnią się od siebie diametralnie. On to złośliwy i gburowaty dupek, ale to tylko fasada, za którą skrywa się wspaniały młody mężczyzna. Kaden wbrew sobie zbliża się do Allie, choć uważa, że nie jest dla niej odpowiednim facetem. Ona za to, to zagubiona dziewczyna, która uciekła, zostawiając przeszłość za sobą. Mimo tego, że żyła w luksusie nigdy nie była szczęśliwa. Dopiero Kaden pokazał jej, czym tak naprawdę jest prawdziwe życie, miłość i wolność. 
Tak w ogóle, Kanden to bardzo skomplikowany bohater i myślę, że nie raz będziecie chciały go udusić ;) 

Fabuła intryguje i wciąga już od samego początku. Autorka miała naprawdę świetny pomysł na tę powieść i w pełni go wykorzystała. Znajdziemy w niej przyjaźń, miłość, tajemnice, namiętność i ogromne pożądanie. Poza tym powieść okraszona jest sporą dawką humoru, więc dobra zabawa gwarantowana. Mnie ta powieść ogromnie się spodobała i z bólem serca obserwowałam, jak zbliżam się ku końcowi. Mam nadzieję, że i na Was ta piękna historie wywrze dobre wrażenie i tak jak z bijącym sercem będziecie obserwować trudną drogę do szczęścia bohaterów.

Gorąco polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Jaguar.

Premiera: 28.02.2018

18 komentarzy:

  1. Czy Jaguar głównie młodzieżowe wydaje? Bo jakoś tak trafiam ;) Tym razem to chyba nie dla mnie. Mimo, że ufam Twojemu zdaniu to jednak młodzieżówki są jakoś za przewidywalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie książki :) Chyba się nimi odmładzam ;) Jaguar ma różne książki, ale ja sobie zawsze takie młodzieżowe biorę hahahaha

      Usuń
    2. Weź, my się nie starzejemy tylko dzieci nam rosną :D

      Usuń
  2. Młodzieżówka 😊 A ja "stara" jestem 😱 Ale może masz rację i się odmłodzę czytając.

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodzieżówki to ostatnio pokarm dla mojej czytelniczej duszy! Podzielam Twoje zdanie - żadna inna, niż nastoletnia, miłość nie niesie że sobą tak emocjonalnego ładunku, ani nie jest tak przepełniona idealizmem - uwielbiam o niej czytać. Chyba to taki mój cichy sposób na powrót do młodości - wszak zawsze w którymś momencie starzenia się dotyka nas regres. Zdaje się, że Wydawnictwo Jaguar jest mistrzem w serwowaniu świetnych książek dla młodzieży. Cieszę się, że tak pozytywne wrażenie na Tobie wywarła lektura - mam pewność, że gdy po nią sięgnę to się nie zawiodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że się nie zawiedziesz :D A tak w ogóle to brakowało Cię tutaj :D

      Usuń
    2. Dzięki😊 Nie komentowałam przez jakiś czas, ale zaglądałam i czytałam😘

      Usuń
  4. Książka jednym słowem super. Ładna okładka i interesująca historia :) Czuję, że nie będę się przy niej nudzić, czasem miło przeczytać coś młodzieżowego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mlodziezowe ksiazki sa mile i lekkie w czytaniu. Ja to nazywam ksiazki na odmożdżenie.
    Fajnie jest sie oderwac od codziennosci :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mlodziezowki czytam bo je lubię, są lekkie i przyjemne. Pomagają mi się odprężyć jak bardzo tego potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki młodzieżowe chociaż jestem po 30 przyznaje się,że czytam i będę czytać. Chętnie przeczytam o młodych ludziach którzy wchodzą w dojrzałość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tę książkę w planach oczywiście. Uwielbiam typowe NA a tu nie dość, ze opis mnie przyciąga, to i okładka. Po twojej recenzji chcę tę książkę na już! To jest to czego szukam. Bardzo, bardzo chcę mieć tę książkę. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że muszę poczekać na kontynuację, a że to trylogia, to trochę sobie poczekam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wydaje mi się dość schematyczna, ale myślę, że doskonale sprawdzi się jako lektura po ciężkim dniu pracy lub jako odskocznia od tych bardziej wymagających książek, zwłaszcza, że mówisz, iż fabuła intryguje, a bohaterowie są dobrze wykreowani, więc może to okazać się przyjemna pozycja. Dam jej szansę.

    Świetna recenzja, przyjemnie się ją czytało ♡ Zostaję na dłużej ;*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam młodzieżówki i napewno się na nią skuszę ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywna opinia bardzo fajnie, bo ostatnio czytałam same negatywne o tej książce. Młodzieżówki coraz bardziej królują w książkowym świecie. A Wydawnictwo Jaguar ma na swoim koncie sporo perełek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam tylko na taką książkę! Pozostało mi tylko czekać na premierę, ale to już niedługo, więc nie jest tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem dlaczego ale jak tylko zobaczyłam tą premierę i okładkę od razu stwierdziłam że będzie na pewno świetną książka i od razu zamówiłam ha i jak widać nie myliłam się ♡

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger